Ojdå

Här händer inte mycket. Jag ber om ursäkt för min bristande uppdateringsförmåga.

Så vad har hänt sen sist?

Förra måndagen klarade jag av årets första julbord med jobbet. Charmigt & gott på Särö värdshus utanför Kungsbacka. Dessertbordet var bäst *ler syndigt*

Tisdag till torsdag var det jobbasovajobbasovajobbasova som gällde.

Fredag - mys med F och hans bror med flickvän. God mat och sen Idolfinal i soffan. Lite seg final men Marcus rockade precis som vanligt *spunk* Vem satte en potta på Sebastians huvud & klippte? Han som var så snygg förra året! *muttrar*

Merparten av lördagen tillbringade jag & F i sängen där vi tittade klart på säsong 1 av Prison break.

I går bjöd Nina på adventsfika, eftersom hon fyllde 38 i torsdags. Jag var stygg och köpte två tidningar för "kvinnor 40+" till henne *fnissar* Gissa om hon blev upprörd! Hehe... I am Evil Eva *nynnar*
Förresten förtjänar Nina att bli lite retad (det är kärlek *ler*) - hon bakar nämligen "lusse"bullar UTAN saffran. Då är det inga lussebullar enligt mig, vad hon än säger. Människan blandar i gurkmeja istället för att göra dem gula. Men saffran gör mer än bara färgar, det ger ju lussebullarna sin smarriga smak & personlighet. Underligt är ordet :D

Har känt mig lite låg på sistone. Misstänker en härlig blandning av julångest & pms. Bara att bita ihop helt enkelt, tills det går över...
Alla pyntar överallt och ser fram mot jul men jag gör tvärtom. Här finns inget pynt, förutom en kitschig julkula i form av en anka, och jag önskar mest att julen var över. Stackars Fred.
Jag älskar att shoppa presenter och ger gärna bort saker, men det behöver det inte vara jul för.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback