Dunka box

Jaha, då var det söndag igen & helgen är snart slut. Det här har verkligen varit en ultra-super-seg-slö helg.
Igår promenerade jag en sväng med Nina på fm. Efter det så lagade jag & Katja mat, kollade på "Aeon Flux" (som definitivt gjorde mig positivt överraskad) och bakade pepparkakor. Det har blivit en liten tradition för vår del att träffas innan jul & baka miffiga pepparkakor. För de lyckas aldrig bli sådär fina som andras, utan ser alltid lite skadade och muterade ut. Det spelar iofs inte så stor roll, det går att äta iaf :)

Idag har jag inte lyckats ta mig ur kimonon, tragiskt men sant. 
Älsklingen & jag har "dunkat box" hela dan. Vi kollade klart på säsong 2 av BSG. Vad ska vi göra nu? Det tar ju 100 år innan nästa säsong släpps på box! *frustration*



Kommentarer
Postat av: ellie

Visst är det ett jobbigt slut???? *aaaarrrrrggggghhhhh*

Postat av: Eva

Jaaaaa, hysteriskt frustrerande *morrar*

2006-12-19 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback